keskiviikkona, kesäkuuta 11

i just want to be a your sweetheart, edie

alice in videoland on täydellinen bändi. kesää kun ajattelee. tosin en tiedä onko tuo juuri alkava sade, musta taivas, ukkonen ja karsea tuuli ihan sitä mitä toivoo päivän alkaessa. olen hitaalla. aivan helvetin hitaalla. olen juonur viimeiset kolme tuntia kahvia, katsonut serranot nettitv:stä ja maannut sohvalla täydellisessä koomassa. pitäisi suorittaa tiskaaminen ja huoneen siivous, ja itseni kunnostaminen. mmh..

ostin eilen glitteristä kaksi korua, jota en ikinä harrasta. pidän yleensä kaulassani vain iänikuista rippiristiä, joka on täynnä kiintymystä, ja parasta siinä on se, ettei se edes muistuta perinteistä rippiristiä. no, jokatapauksessa, sain synttärilahjaksi lahjakortin edellämainittuun liikkeeseen, enkä oikeastaan asioi siellä edes koskaan, mutta nyt oli 'pakko' tutustua vähän paremmin liikkeen sisältöön. ystäväni auttoi vähän, sillä olen ihan hukassa korujen suhteen. en osaa ostaa sellaisia, kun äiti kuljettaa hienoja löyötjä aina kilokaupalla kotiin, enkä koe edes tarvetta itse niiden hankkimiseen.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
voisin melkeinpä valehtelematta sanoa, että olen tuijotellut edie sedgwick videoita toistamiseen taas ihan liian kauan. osaan jokaisen jo melkein ulkoa. kuuntelin tässä vähän aikaa sitten myös tunnin putkeen lust in the moviesia, ja haaveilin (olen kirjoittanut tätä merkintää about kaksi tuntia..). edie on ollut idolini jo kauan, pari vuotta, ja factory girl elokuvan ilmestyttyä löysin uudelleen ihastumiseni häntä kohtaan. upea tyttö.

ainoa työ edeltävänä kouluvuonna, josta todella innostuin, ja johon todella panostin, ja jota melkeinpä rakastin, oli äidinkielen artikkelikirjoitelma. käytin siihen tajuttoman paljon aikaa, minulla oli kerrankin älyttömän paljon materiaalia tekstin laatimista varten, ja vielä enemmän sitä intoa, jota pitäisi muutenkin olla asioiden suhteen. kirjoitin käsin kuusi sivua pitkän artikkelin ediestä, ja loppuun lisäsin pienen kuvan. sain siitä ysin, ja olin tyytyväinen. minulla on vieläkin tallessa kyseinen artikkeli, ja hirveä pino materiaalia. en raaski heittää niitä pois (vaikka kaiken muun olenkin heittänyt), koska muistan kuin eilisen (jota en edes muista..) kuinka tykkäsin siitä hommasta.

i know you think you're in the movies, you're in the movies that don't wanna know me.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti