sunnuntaina, helmikuuta 14

Love,

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Pientä infoa kuvista; perhoset on suoraan photoshopista, ja mä tykkään ujuttaa niitä ja lintuja joka paikkaan - lähinnä vain peittämään naaman virkeän olomuodon.

Ja toinen; parsin sukkahousuni photoshopilla - ihan vain isäni mielenterveyden vuoksi.

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Mä luulen että oon tokenemassa tästä taas! Vaikka kaikki vastoinkäymiset onkin liian suuret, niin lupaan yrittää parantaa itseni. Erittäin (huonoa) mukavaa ystävänpäivää!

Ps. miksei photobucketista löydy sen parempaa otsikkoehdotusta kuin "click to add title".. Mun mielestä se tosin on ihan super hyvä sellainen, mutta kasaan itseni aina tiukasti, etten laittaisi sitä joka (silloin kun niitä tulee) merkinnän otsikoksi. Vai voiskohan sitä?

2 kommenttia:

  1. Kivat tikkujalat... Ei millään pahalla mut söisit jotain, ei noi näytä hyvältä (vaikka niin luulet).

    VastaaPoista
  2. En luule. Ja ai että mä inhoan noita joka vitun ainaisia (ihan kenelle vaan) "söisit jotain" kommentteja, kun se ei nyt välttämättä aina ole siitä syömisestä kiinni.

    t. paistettu meetwursti ja hesen majoneesi on parasta mitä ihminen vaan voi suuhunsa pistää.

    ps. älä puhu niin että tietäisit jotain, kun todellisuudessa sun tietos ei mitenkään voi yltää kenenkään muun mieltymyksien tai pään sisälle.

    VastaaPoista