sunnuntaina, syyskuuta 20

TRANSLATION: now and forever

Mä alan kirjoittamaan myös englanniksi. Ihan vaan sen takia, että oon aivan paska siinä kielessä, ja mä tarvitsen harjoitusta, eihän tässä elämässä muuten pärjää. Ja jos on häiritseviä virheitä, niin please, mä pyydän että korjatkaa ne, enhän mä muuten edes mitään oppisi. Vaikka pääasiahan kai on, että asia tulee selväksi, oli sen ulkoasu sitten miten huonosti tahansa kirjoitettu (tai sanottu). Mut mä haluan vielä joku päivä omata suht virheettömän englannin, ja jos mä en nyt alota sitä, opin tuskin koskaan. Last chance taijtn.

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Mun elämä on myös suhteellisen tylsää, ja nyt jos joskus, siihen on tultava muutos.
Kaikki alkaa itsestä, ja mä oon tullut nyt tieni päähän. Toisaalta, mä rakastan tehdä yksin asioita, mut toisaalta, mä en rakasta viettää esim viikonloppuja itseni kanssa, joten.. kaksi vaihtoehtoa, joista mä valitsen sen epätodennäkösemmän oman itseni kohdalla.

Photobucket
Photobucket

Oon aika hyvin saanut otettua itseäni niskasta kiinni koulun suhteen, ja vielä vähän enemmän sitä kuria niin oon onnellinen sen asian suhteen.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Nyt englannin portfolion ensimmäinen osa valmiiksi, ja sen jälkeen seinille hyppimistä. Vois painua tosin nukkumaankin jo. Heippa!

Photobucket
Photobucket
Photobucket

//Now, really, I have to start writing in english too. Naturally, I do have many mistakes in my text, but basically it's not so important. Heh.

My life is so boring and I promised to me that this day is only day when I stare my own face (like a whole day... and like the whole weeks... ...and months). And I really believe that this promise doesn't come true (like ever?).

9 kommenttia:

  1. Olis kiva jos laittaisit ylös mistä oot ostanut/hankkinut kuvissa olevat vaatteesi :)
    Ihana blogi muuten, oot kaunis!

    VastaaPoista
  2. Hmm.. mä oon joskus miettinytkin sitä, mutta en koe sitä oikein omaksi jutukseni :/ ja kun mä käyn kerran kolmessa kuukaudessa vaatekaupoissa (ja silloinkaan tuskin ostan mitään), niin en mä usko että kukaan hyöytyis edes siitä infosta että lähes kaikki on akselilta kirppari - pari vuotta vanha. mutta! maybe someday ;)

    ja kiitos tosi paljon<3

    VastaaPoista
  3. Mielettömiä kuvia!

    VastaaPoista
  4. Well you asked for it..
    Ja mähän en koskaan osaa pitää turpaani kiinni niin korjailen virheitä. :---D Koska oon ite esim. paras englanniks (joo en) mut anyway.

    My life is so boring and I promised to MYSELF that this day is the only day when I stare at my own face (like whole day... and like the whole week... ...and month). And I really believe that this promise doesn't come true (like ever?).

    Ei mut oikeesti ei noi sun virheet oo ees mitää suuria. : D Tai siis sillee et tuski menee kauan et opit noi tommoset pikkusanat sun muut taivutukset. XD koska jos mäki osaan ne, nii kyl säki opit!!

    Mä alottaisin blogin ja kirjottasin sitä englanniks mutten viitti, koska pelkäisin et joku tulis sanoo mul virheist ku failaisin kumminki iha kympil. XD Ja toiseks, kuka sitä lukis ees ku jaksaisin päivittää ehk viikon ja sit unohtaisin sen kokonaan.

    HEHEE HEI VAA<3

    VastaaPoista
  5. hei, millä kameralla kuvaat? ihan älyttömän upeita kuvia sulla aina!

    VastaaPoista
  6. en kyllä kannata tota sun englanniksi kirjoittamista, jos et kieltä kunnolla osaa, sitä on aika turhauttavaa lukea

    VastaaPoista
  7. hairspray, mä kommentoinkin sua honey jo ihan livenä ;)<3 kiitos!

    Anonyymi, minulla on nikon d50! ja kiitos paljon<3

    Anonyymi, sitä ei kuule ensinnäkään ole edes tarkoitettu sun luettavakseks, lue sinä suomea jos kerran suomenkielinen olet. mä kyllä tiedän että suurin osa suomalaisista on ahdasmielisiä inisijöitä, ja että muissa maissa on pääasia vaan se, että asia ymmärretään. ja mä haluan oppia, se on se pointti tässä yrityksessä. mä myös pyysin ihan selvästi, että mun virheet korjataan, koska mä tiedän etten osaa, mutta mä haluan osata.

    sua mä pyytäisin kestämään pienet virheet ja vähän nousemaan sieltä ahtaasta maailmastas hieman suvaitsevammaks ja kannustavammaks ihmiseks. opettele myös hymyilemään muiden ihmisten virheille, niin vannon että turhautuminen (lähinnä omaan elämään) on poissa.

    VastaaPoista
  8. ei ollut tarkoitus vaikuttaa mitenkään hyökkäävältä.. hups ja anteeksi.

    VastaaPoista
  9. mita olin etsimassa, kiitos

    VastaaPoista