perjantaina, syyskuuta 19

I don't know what it is about me that makes people think I want to hear their problems. Maybe I smile too much. Maybe I wear too much pink. But please remember I can rip your throat out if I need to. And also know that I am not a hooker. That was a long, long time ago

 photo DSC_1047_zps50a5cc42.jpg
 photo DSC_1054_zps408a8632.jpg

Tiedättekö sen tunteen kun on päättänyt lopettaa ajattelun? Koska se on helpompaa? Koska sitten ei satu. Mitä kun yhtäkkiä taas osaakin ajatella? Sattuuko se enää? Jos se ei satu, onko se huijausta? Osaatko sittenkään vielä ajatella?

Olen sitä mieltä, että syksy on oikeasti ja täysin pitävästi muutosten aikaa. Viime syksyä mä en enää muista, mutta nyt mulla menee hyvin. Oikein hyvin. Tunnepuolella. Fyysisesti mä olen täysin hajalla, mutta muuten.... olen ehjä.

Ihanaa viikonloppua! Ja syksyä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti