maanantaina, lokakuuta 26

24-29.10.2008 part one

En nyt tiedä, että menikö nuo päivämäärät täysin oikein (nämä mulla ainakin on travelcardeina.. heheh), mutta en koskaan tehnyt sitä mitä lupasin, ja mä veikkaan että nyt ois sen aika, kun ikävä on mitä suurin.

Kuvat on otettu tasan vuosi sitten, ja tässä ne edustavat akselia brixton-croydon ( plus muutama hassu peilikuva muualta ja random asemalta mainos).

Mä jaan tämän muutamaan osaan, muuten tulisi liikaa yhdellä kertaa (lähinnä mulle itselleni), enjoy taijtn.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Some photos of London, where I was a year ago. These photos are from Croydon and Brixton.

Heippa!

5 kommenttia:

  1. Kuka tuo poika on? =)

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia <3

    VastaaPoista
  3. Anonyymi, hän on minun.... toinen puoliskoni :D

    Fenia, kiiiitos<3

    VastaaPoista
  4. voi vitsi miten ihania kuvia, mäkin haluun lontooseen!

    VastaaPoista
  5. varo, sinne voi jättää vahingossa sydämensä...:D kiitos!

    VastaaPoista