tiistaina, tammikuuta 29

“We're not gonna back off the cure because you were told one too many scary bedtime stories, you idiot."

Image and video hosting by TinyPic
 KIITOS PALJON Dla's truth of youth -blogin neitokaiselle saamastani Inspiroiva blogi -tunnustuksesta!
Homman nimi on kai se, että kerron itsestäni viisi omituisinta (pistäkää lainausmerkkeihin, en osaa) faktaa. Tunnustus pitäisi kai myös jakaa viidelletoista inspiroivalle blogille. Noh, Iman saa tehdä tämän kun pääsee taas jaloilleen bloginsa kanssa! Iman x 15. Pus!

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

1. Mä en leikkaa varpaankynsiäni. Ikinä. Ne lähtee repäsemällä. Mun varpaankynnet on siis aivan järkyttävän pehmeät. Ällöttävää.

2. Olen aivan kamala anteeksipyytelijä. Minäkin.

3. Oon aivan totaalisen paatunut lihansyöjä. Silti himoitsen vähän väliä niitä kasvispihvejä, joita koulussa aina oli. Ainoa kouluruoka amican tulon jälkeen, joka upposi. Ja niin, mulla on myös ikävä kouluun. Siihen vanhaan ja tuttuun.

4. En voi sietää sipulia. Valkosipulia sen sijaan tungen joka paikkaan ja ylitse tarpeiden.

5. Jokainen ihminen joka väittää että maitorahka sellaisenaan on hyvää, valehtelee. Se on aivan kamalaa. Eikä sitä makua millään siemenillä muuteta. Ihan vain siksi että kaikki tuntuvat syövän sitä.

Ps. Jos löytyy vielä kysyttävää niin tänne!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti