maanantaina, elokuuta 13

how NOT TO INTRODUCE TWO BUNNIES for the first time?

Photobucket
Photobucket

Piti ottaa kuvia joissa on minä ja mun frendit. Eli mä, Jonna (onks tää joku popstars?) ja Lizzie McGuire. Ei onnannu.

Ei onnannu sekään kun piti valita joku raikas karkki suuhun. Tuli banaani. Hyi hyi ja HYI!

Eikä muuten sekään että heräsin tossa hetki sitten sohvalta jostain jooga-asennosta (kuola valuen). Kuolemankooma kiittää ja kuittaa. Tästä sohvalta. Edelleen.

Photobucket

Terveisin. Demoni.

2 kommenttia:

  1. Hei musta ois mielenkiintoista nähdä millaisia blogeja SÄ luet :-) Saisko siitä postausta? Se on helppo tehdä sieltä sohvan pohjalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua alko naurattamaan ihan kamalasti toi viimeinen lause. Niiiin osuva :(

      Voisinhan mä YRITTÄÄ jotakin värkätä, jos vaan uskallan poistua ulos mukavuusalueeltani:D

      Poista