maanantaina, toukokuuta 28

INTENSITY OF ECSTASY AND POLYDRUG

Sain kauniilta IIDALTA (onhan nimi nyt oikea..) tämmöisen kivan tunnustuksen! Tai jonkun.



(SÄÄNNÖT
1. Nimeä 15 bloggaajaa.
2. Ilmoita heidän nimeämisistään heidän blogeissaan.
3. Jaa 7 faktaa itsestäsi.
4. Kiitä bloggaajaa joka nimesi sinut.
5. Lisää Versatile Blogger Award kuva blogipostaukseen.)

1. Mulle tulee huono omatunto about kaikesta. Eilen pilkoin perunoita ja viimeisen kohdalla tarve loppuikin kesken. Meinasin heittää sen raukan roskikseen. Mietin jo kaikkia asioita mitä sanon perunalle, ettei SILLE vaan tulisi paha mieli. Juuri kun meinasin tiputtaa tämän elävän ja tuntevan otuksen roskiin, tulinkin katumapäälle. Siellä se hengailee nyt jääkaapissa todennäköisesti mädäntymiseensä asti.

2. Mun mielestä olis siistiä saada ilmaseks esim. valoimpulssihoito KAIKILLE karvoille. Niin että se myös toimisi. Tää mun orastava kebabbilaisuus kun ei ole ihan mieleen. Eikä se ole edes mikään orastava, vaan puhdas tosiasia. Itse mä en tästä kuitenkaan mitään suostuisi maksamaan, joten vinkvink (iskä).

3. Pystyn luokittelemaan suorilta käsin ainakin sata kirjailijaa. Vaikka en olisi lukenut yhdenkään tuotantoa tai tietäisi ylipäätään mitään koko tyypistä.

Photobucket

4. Ollaan asuttu jotain kolme kuukautta tässä kämpässä eikä täällä oo tapahtunut mitään edistystä. Romuvuoret kasvaa sohvalla, pöydillä ja tuoleilla mutta taulut pysyy lattialla ja ideat pääkopassa. Meillä on myös ihan kivan kokoinen vaatehuone, jonka ajattelin pysyvän totaalisen tyhjänä, mutta kappas.. se on niin täynnä tavaraa ettei sinne sisään enää edes mahdu. Kuka tätä roinaa oikein synnyttää?

5. Mä oon epäsosiaalisuuden multihuipentuma. Viihdyn kevyesti viikkoja näkemättä yhtäkään kaveria (vaikka oonkin itselleni aika huonoa seuraa). Eikä tätä pidä ottaa mitenkään negatiivisesti! Viihdyn täydellisen hyvin myös muidenkin (kuin itseni..) kanssa!

6. Oon suklaan suhteen aika omituinen nainen. Tossa edessä pöydällä on ollut jo muutaman viikon suklaalevy johon on koskettu yhden rivin verran. Kaapissa odottaa toinen kohtaloltaan samanlainen, mutta jostain kuukauden takaa.. Mun mieheni taas saa sen levyn katoamaan jossain kahdessa minuutissa naamariinsa. Ei oo mennyt suklaastereotypiat ihan tasan.

Photobucket

7. Oon entinen swappaaja ja aina aika ajoin tekisi mieli palata tuon ihanan räpeltämisen pariin!

Ja tän tunnustuksen saa eteenpäin ainakin PAULA, NUKKE ja IMAN. Joku voi tästä päätellä sit myös mun matikan numeron.

2 kommenttia:

  1. nimi on ihan oikein mut mitääää sä mua kauniiks ku ite oot tollanen ihanuus :o

    VastaaPoista
  2. aawwss, ihania paljastuksia! ja ihana blogi ja upeita kuvia ja mitä näitä ylisanoja nyt on, pointtina vaan siis että eksyin just tänne ekaa kertaa ja operan speed dialiinhan se on tämä kliksuteltava saman tien :)

    VastaaPoista