lauantaina, heinäkuuta 9

bimbo korkkareissa


Olen ikuinen haaveilija, ja toivoton vetelehtijä. Jos mulla olis ajokortti niin maakuntamatkailisin ympäri suomea (kävisin läpi jokaisen kirpputorin matkanvarrella, helsinki on täyttä kuraa niiden osalta), koska veri vetää pois pääkaupunkiseudulta. En oo kauhean kotonani täällä ja muualla tuntee elävänsä. Ottaisin mukaani kasan kirjoja, kynän, paperia ja poikaystävän. Niin, ja nukkuisin järven rannalla.

Tää kesä kuitenkin loppuu pian ja taas herää siihen todellisuuteen, ettei ole tehnyt yhtään mitään, vaikka suunnitelmat ei edes ole millään tasolla mahdottomia. Mökkeilyä, uimista, Turku, paljon mansikoita, jäätelöä, maaseutu ja paljaat varpaat. Mikä estää ja miksi mä istun kotona?

4 kommenttia:

  1. ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    VastaaPoista
  2. Hei, Eksyin tänne White trash deseasen kommenttiboksin kautta.

    Oon miettinyt ihan samaa kesästä! Sitä odottaa sen alkua innolla ja suunnittelee mitä kaikkea kivaa ja pientä tekee. Loppujen lopuksi huomaa kaiken ajan menneen töissä ja 2,5 kk aikana kerenneen käymään säkällä kaks kertaa uimarannalla löhöilemässä. Rankkaa tää aikuisen elämä :(

    VastaaPoista
  3. No hei, kiva kun eksyit!:)
    Jep, niin se menee aina, ja se on aivan äärimmäisen harmillista:/ mä en ole edes sinne rannalle vielä päässyt, mutta toivotaan että nyt viikonloppuna edes se uiminen onnistuisi! rankkaa on, oispa vielä lapsi heh!

    VastaaPoista