lauantaina, syyskuuta 5

och pompe bara gråta

Mulla on ollut suht tylsä päivä, ja siks päätin rustata väärillä mittasuhteilla kaksi kuvaa itsestäni. Näin jossain blogissa haasteen piirtää "päivän asunsa" och jag gör också. Vaikken mä edes harrasta mitään päivän asuja, niin tää oli mukavaa ajanvietettä! Tykkään enemmän piirrosminästäni kuin oikeasta minästäni. Hehe. Huolestuttavaa? jag kan bara instämma..

Photobucket
Photobucket

Mä haluaisin kuvausideoita. Sellaisia, jotka on hauska toteuttaa, ja joissa on joku ns. pointti. Mua ei kiinnosta, sanoisinko nyt että hevonvittuakaan, kuvata tyhjän jääkaapin sisältöä tai hammasharjaa, saatikaan että kuvaisin jonkun varpaita. Ideana olis tehdä kuvasarjoja, yksi aihe, yksi kuvasarja ja niin edelleen.. jotain kuitenkin mikä on suht helppo toteuttaa itse, tai itsellään.

Terv. selkeät selitykset.

3 kommenttia:

  1. millä oot piirtäny noi kuvat ? (= mulla ois sellasia postausideoita ku: esittele teidän talo (tai ees suon huone) ja sit päivä kuvina - postaus =)=)

    VastaaPoista
  2. käsin ja väritin koneella!:)
    mie pistän nuo toteutukseen ;) koko muu talo taitaakin vihdoin olla kuvauskunnossa, lukuunottamatta mun omaa huonettani.. kiitos ideoista!:>

    VastaaPoista
  3. Laitakaupungin kulkija. Elämänsä hukkaan heittänyt. Kuvaa itsesi ihmisenä, joka on hukannut itsensä ja menettänyt arvonsa. Sellaisena, joka on lopullisesti viihteellä ;) kyllä mä uskon että ymmärrät mitä ajan takaa.

    Ja toinen: vastakohta ylemmälle. Turhamainen lellikki, pikku prinsessa.

    VastaaPoista