perjantaina, huhtikuuta 24

littlest things

Mä oon todella yllättynt suomen huippumalli haussa tokasta tuotantokaudesta, ja sitä enempi yllätyneempi mä oon tästä superkeväästä joka on puskenut päälle eilen ja tänään. Aivan tajuttoman lämmintä! Voisin melkeinpä sanoa, että kuuma.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Niin, tosiaan, siitä huippumalli haussa tsydeemistä. Whah!! En olisi ikinä uskonut jääväni koukkuun suomalaiseen sarjaan.. musta suomalaisista vain saa (yleensä) todella idioottimaisen kuvan tv:ssä, ei ne osaa olla. Tai sitten se vain yksinkertaisesti johtuu siitä, että oma äidinkieli kuulostaa typerältä, kun se kantautuu tv:n kautta korviin, sitähän on jokatapauksessa tottunut kuulemaan englantia. Oon ihastunut Janinaan, ja Inkakin on söpö. Nannan asenne on myös kohdillaan! Siinä helvetin hyvä kärkikolmikko mun silmissä. Jotenkin tosin myös Suvi vetää puoleensa.. don't know why. Ja se tästä höpötyksestä. Oon koukussa. Mä herranjumala odotan jotain. En oo pitkään aikaan seurannut mitään telkkarista.

Photobucket

Photobucket

Alotin myös työt. Säälittävimmällä alalla mitä ehkä löytyy, ja palkkaa tulen ehkä juuri ja juuri saamaan sen kaksikymmentä euroa... Ei aina voi voittaa. Rohkeutta vaan lisää niin kyllä se siitä!

Photobucket

Mä haluan lähteä ulos syömään sipsejä. Pusipusi heihei!
<3:Rosetta

2 kommenttia: