sunnuntaina, huhtikuuta 19

ciao bellas

My favs TOP3

Kaupungit?
1. Lontoo
2. Rauma/Turku/Helsinki
3. No Slovakia kuvissa.... en oo käyny

Photobucket

Kirjat?
1. Portobellon noita
2. Istuin Piedrajoen rannalla ja itkin
3. Veronika päättää kuolla ja Brida
(Ei oo yhtään Paulo Coelho painotteinen??? ei tullu muuta mieleen.. mulla on tapana unohtaa hyvien kirjojen nimet, paitsi Paulon.)

Elokuvat?
1. Vuosi nuoruudestani
2. Factroy girl
3. Schindlerin lista

Näyttelijät?
1. Nicolas Cage
2. Angelina Jolie
3. George Clooney/Brad Pitt

Photobucket

Ruoka?
1. Iskän pippuripihvit, kastike ja lohkoperunat!
2. No tietenkin mun tekemä kanakastike.
3. Kaikki missä on vitusti rasvaa ja suolaa.

Luonteenpiirteet?
1. Herkkä
2. Todella ailahteleva
3. ANALYSOIJA

Juhlat?
1. plaah.. Jotku perus kesäilta hengaukset vaan jossain lämpimässä kivalla porukalla
2. Joulu hyvän ruuan takia, muuten ei niinkään
3. ...

Photobucket

Festarit?
No mun festarit rajottuu ruissiin, karmaan ja ankkaan, ja tuo viimeinen ei ainakaan kuulu listaan, joten sanoisinko sitten nuo kaksi ensimmäistä. Tosin olen mä pienenä hengaillut dbtl:ssäkin, ei napannut, paitsi näin ehkä nylon beatin.

Blogit?
1. tiptoes!
2. fashion overdose
3. gluesday

Tuoksut?
1. No tuo mun mies
2. Kaikki raikas! GREIPPI ah! Vihaan makeita tuoksuja.
3. Jennifer Lopezin live hajuvesi<222

Photobucket

2 kommenttia:

  1. herkistyin noille top 3 -blogeille, aww :'')

    en kyllä ikinä kyllästy kuviis. en tajua miten voit ottaa noin upeita + miten ihmeessä voit olla noin hirvittävän nätti!

    VastaaPoista
  2. susa, hihiihihih:;)!

    mä oon vaan tottunut tunkemaan kameran roikkumaan puiden oksiin ja mitä kummallisimpiin rakoihin, jotta saan haluamani kuvan... pitää ottaa vähän riskejä, vaikka kamera sitten hajoaisikin kun tippuu nokka edellä kiveen. KIIITÄN PALJON!<3

    VastaaPoista