sunnuntaina, maaliskuuta 22

Kirjoitettu eilen 21.3.2009
"Ah. En olekkaan aikoihin osannut ottaa rennosti. Tänään herätessäni siinä about puoli kymmenen aikaan, ja auringon tulviessa silmäripsien (luomien itseasiassa) lävitse, päätin että tänään en tee tasan yhtään mitään. Enkä olekkaan tehnyt. Paitsi ofcourse hieman pohjaanpalanutta pizzaa, nauttinut auringosta pihalla (meidän mittari näytti aamulla huikeaa +17 asteen lukemaa, kelatkaa, johtu tosin siihen suoraan paistaneesta auringosta, mutta ihan tosi. en muistanut edes, että ulkona tosiaankin voi olla lämmin. Ei edes tuullut), käynyt kaupassa, katsonut tvtä, ollut saunassa, ja muuten vaan ottanut rennosti bfn kanssa. Tarkotus oli lukea rästiinjääneitä lehtiä ja katsoa muutama elokuva, mutta mihin helvettiin se aika on taas mennyt? Äsken vielä paistoi aurinko, ja kello oli 12, nyt on pimeää ja kello yli kahdeksan.. siis what."

Photobucket

Photobucket

Kirjoitin tuon eilen ja veltostuin. Tässä on jo toinen rentoilupvä menossa, ja siis mitä helvettiä mun päässä oikein liikkuu? Tää on jotain niin epänormaalia. Mä oon menevä ihminen, joka inhoaa mitääntekemättömyttä. Kaipa tää tuleekin sit siinä tapauksessa tarpeeseen. Ensi viikolla vika viikko tettiä, ja mun on pakko sanoa, että kirjastonhoitaja, here i come.. Oli oikein oiva osuma. Mä voisin ihan totta piippailla viivakoodeja, tulostella kuitteja ja järjestellä asioita (hyllyttää) koko loppuelämäni. Silleen.. vähän niinkun sivuroolina. Ja tuntuu kauhean virallisesta liikkua siellä avainnipun kanssa (ja joista, krhm, vain yksi on kirjaston avain...). Kaikenlisäksi, ihan huippua porukkaa! Mä lyön itseäni nyt sen "kirjastotädit on hiljaisia kireitä hissukoita, joiden elämä rajottuu piipittämiseen ja antiikkisten kirjojen selailuun" ajattelutavan takia, sillä kallion kirjastossa on ainakin NIIIIIN yleisen ajatustavan vastaista porukkaa, että huhhuh ja taju lähtee. Mielettömän rentoja ihmisiä (ja mä oon siellä sit se joka ei saa muuta sanaa suustaan ku "joo"....). Muutenkin kivempi kävellä päämääräänsä aamulla (ja mielellään auringonpaisteessa) kivannäköisten talojen ohitse, kuin kävellä vitun ruman mannerheimintien ylitse vielä rumemmalle lehtikuusentielle.. panostakaa edes vähän, please, että koulumatkankin vois hymyillä. Hah!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Juon kahvini loppuun, kiskaisen ne-vaatteet-jotka-ensimmäisenä-käteen-osuvat päälle, ja lähden kyytsäilemään kauppaa kohti. Pyörä pitää jollain keinolla riuhtoa ulos varastosta, ja ilta ajaelu on taattu. Mä oon niin iso ja haba tyttö, etten anna kenenkään muun kyyditä mua, meikä on se joka kyyditsee! (Luultavasti ojassa ollaan ennen kun päämäärään asti päästään, mutta se on vain onneton pieni sivuseikka, jolla ei loppujenlopuksi ole mitään saatanan väliä... vai väitättekö, että mun tuleva itkuparkuraivarini viestisi jotain muuta, häh!?) Hienoa, että oon jo valmistautunut erittäin negatiiviseen matkaan :D. Parempi jo nyt itkeä, kuin sitten kun olisi sen aika... No ei, mä oon paras (ajamaan jäällä.... joo) ja mm-tasoa ja tulos on vaan niin vitun perfect.

Photobucket

Photobucket

Tähän on hyvä lopettaa, ja pieneksi piristykseksi kuva eilisestä lookista :D Muakin naurattaa.. Ikää löytyy tosiaan se viisi vuotta. Ainakin ulkoisesti.

Photobucket
Palaillaan! Heippa!

6 kommenttia:

  1. Näytät uskomattoman hyvältä ja toi tuninka on hieno! : )

    VastaaPoista
  2. Kastanja, kiitos :)! tuokin oli aivan ällistyttävän kamala pitkillä hihoilla, mutta sidottuna siitäkin tuli ihan mukava! heh:>

    VastaaPoista
  3. söpöt sukkikset, näytät niin söpöltä ja nätiltä aina :)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi, oi kiitän paljon paljon paljon! :)

    VastaaPoista
  5. ihana asu! ja todella söpöt aurinkolasit :)

    VastaaPoista
  6. kiitos! ja hiihihii, oon ihan ihastunut noihin laseihin! liian söpön väriset:D

    VastaaPoista