perjantaina, tammikuuta 30

anyway i think that you're really great

Photobucket
Vain mustavalkoista, ja vain yksi galluppi. Koska minulla ei vain ole mitään ideoita, ja säädin juuri 119 kuvaa photoshopin kautta tallennukseen.. siihen tämä päivä on siis mennyt. plaah.

Photobucket

Matkailugallup! (Ja vain sen takia, että minulla on aivan tajuton matkakuume.)

Matkusteleeko perheesi usein?
no en mä nyt sanois. suomen sisällä joo ehkä (sukulaisten luokse), mutta nää perheenkeskeiset ulkomaanmatkat on ollut tukholmaa ja tallinnaa.
Milloin viimeksi olit ulkomailla? Missä?

Oletko matkustanut lentokoneella? Entäs yöjunalla?
lentokoneella joo, yöjunalla en koskaan.

Photobucket

Oletko ollut reilaamassa?Jos et, niin aiotko joskus mennä?
en ole ollut, enkä ole ihan varma olisiko musta edes siihen. ihan mukava kokemushan se saattaisi olla.. en ole ihan varma siitä, mitä mieltä olen asiasta :D. toki mä voisin jonkun kolmen maan itä-eurooppa reissun tehdä.

Oletko mennyt yksin lentokoneella?
joo. ja itseasiassa ensimmäinen kerta lentokoneessa oli nimenomaan yksin, kymmenen vuotiaana ja meno-paluu with my own self.

Photobucket

Oletko ollut ulkomailla ilman ketään perjeenjäsentäsi?
olen. kaikkialla muualla paitsi nuo mihin laivalla pääsee.

Mikä on pisin aika, jonka olet viettänyt ulkomailla?
hmm. saksassa olin kolme viikkoa (?)

Photobucket

Missä maissa olet käynyt?
niitä on vähän vain. saksa (augsburg, münchenin lähialueet), espanja (mallorca...) ja englanti (lontoo). + ruotsi (tukholma) ja viro (tallinna), ette varmaan osanneet arvata.

Mitä yleensä teet lentokoneessa?
masennun, koska olen rahattomana siellä aina. HAH. no viimeksi luin koko matkan london paperia, joka on siis ilmaisjakelulehti (metron tyylinen........), ei suinkaan kauaa mennyt tällä kielitaidolla.

Photobucket

Matkustatko mieluummin junalla vai bussilla? Miksi?
bussilla näin helsingissä, mutta junalla kyllä pidemmät matkat on mukavempia.

Koska olet seuraavan kerran menossa matkalle? Minne? Kenen kanssa?
en tiedä... toivottavasti keväällä. ennen kesää tahtoisin! ja kesällä tietenkin. pitäisi vaan ottaa itseään niskasta kiinni, ja hankkia töitä..

Photobucket

Asuuko joku sukulaisesi tai ystäväsi ulkomailla? Käytkö usein hänen luonaan?
kummitäti ja serkut asui ennen, ja niiden luona olin silloin saksassa, mutta ne muutti suomeen, joten... eipä vissiin.

Pidätkö enemmän kaupunkilomasta, vai auringonpalvontaa täynnä olevasta rantalomasta?
KAUPUNKILOMA ABSOLUTELY.

Photobucket
Nyt alan valmistautumaan ulos lähtemiseen. Pus!

10 kommenttia:

  1. jotenkin suloinen tuo viimeinen kuva ^.^<3

    VastaaPoista
  2. ihania jälleen kaikki kuvat! <3

    VastaaPoista
  3. anonyymi, no voi kiitos:D!<3
    linda sofia, hihii, kiitän paljon<3

    VastaaPoista
  4. Tosi hienoja kuvia! Ja ihanat kengät :)

    VastaaPoista
  5. Tykkään kauheesti sun tyylistäs! :) se on tosi persoonallinen, nätskä, ja samalla yksinkertainen ja samalla ei, en osaa selittää :) Jotenkib ne vaatteet vaan jotenkin istuu sulle just, eikä melekeen.

    VastaaPoista
  6. emmisusanna: voi kiitos!:)

    Anonyymi: oon nyt kyllä kauheen otettu. kirjotin tähänki vastaukseks jonku kamalan romaanin johdanto tekstin, mutta se eksyi niin pahasti aiheesta, että pyyhin sen. HEH. kiitän:)!

    VastaaPoista
  7. *johdantotekstin...
    ei pitäisi juuri heränneenä yrittää sopertaa mitään ns "järkevää".....

    VastaaPoista
  8. löysin blogis jokunen viikko sit ja oon ihan rakastunut! täytyy myöntää että olin stalkannut sinua galleriassa ja vasta nyt tälläinen suuri ilo löytyi! Ja oot myös mahottoman kaunis :)

    VastaaPoista
  9. niin ja kuinka pitkä oot? (::

    VastaaPoista
  10. Anonyymi, oijoi! että ihan rakastunut, mukava kuulla :)! hihii, kiitos todella paljon<3
    olen sen 160 cm ja risat (kai, en mä ainakaan pidempi voi olla), mahdoton tappi kun kengät ottaa pois jalasta HAH.:D

    VastaaPoista